شما اینجا هستید

اجتماعی » مدیرکل نوسازی مدارس گیلان گفت: هدف نهایی در سند تحول رسیدن به حیات طیبه است

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان: مهندس علی دقیق مدیرکل این اداره با بررسی راهکارهای عملیاتی شدن سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش، ابراز داشت: احداث مدارس و فضاهای آموزشی بر اساس اهداف متعالی سند تحول، می تواند زمینه تحقق آموزش و پرورش پویا را فراهم نماید.
وی با پرداختن به ضرورت تحول فضاهای آموزشی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار داشت: زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری، نقش مهمی در ایجاد تحول در حوزه فضاهای آموزشی و تجهیزات را عهده دار است.
وی خاطر نشان کرد: تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت در حوزه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مورد اهتمام جدی مسئولین نوسازی مدارس می باشد.
دقیق با اشاره به اهمیت جایگاه حیات طیبه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، افزود: هدف نهایی در سند تحول رسیدن به حیات طیبه است و فضاهای آموزشی یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار برای رسیدن به اهداف متعالی تعلیم و تربیت و حیات طیبه می باشند.
وی در پایان با تبیین جایگاه فضاهای آموزشی در شکل دهی و تعمیق حیات طیبه در جامعه، ابراز داشت: هویت بخشی به فضاهای آموزشی و پرورشی و احیا معماری ایرانی ـ اسلامی از مهم ترین برنامه این اداره کل برای رسیدن به اهداف متعالی حیات طیبه می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان