شما اینجا هستید

اجتماعی » مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از جمع آوری مدارس کانکسی در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گیلان ، مهندس علی دقیق مدیرکل این اداره با اشاره به نقش مهم عدالت تربیتی در ایجاد و تقویت عدالت اجتماعی اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر به اهداف برنامه ریزی شده، بصورت کامل برسد.

وی با اشاره به نقش برجسته بسیج سازندگی در رفع مشکلات و محرومیت زدایی و با تشریح اقدامات این گروه ارزشمند، تصریح نمود: نقش بسیج سازندگی در محرومیت زدایی در حوزه تعلیم و تربیت و رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان، شایسته تقدیر و تجلیل است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از سخنانش از جمع آوری مدارس کانکسی در استان خبر داد و اذعان داشت: امیدوارم همه کمک کنند تا ۱۰ مدرسه کانکسی باقی مانده استان جمع آوری و دانش آموزان ما بتوانند در فضایی مناسب به تحصیل بپردازند.

گفتنی است در پایان هر یک از اعضا ضمن برشمردن کاستی‌ها و مشکلات حوزه تعلیم و تربیت، ضرورت توجه جدی به فعالیت‌های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر را به ویژه در بخش توسعه فضاهای آموزشی و توجه جدی به امر مهم مدرسه سازی مورد تاکید و یادآوری قرار داده و در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری همایش متمکّنین گیلانی ساکن تهران بحث و تبادل نظر نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان