شما اینجا هستید

اجتماعی » مدرسه پزشکان۳ به همت جمعی از پزشکان ایران اسلامی در روستای کشتی گیر چاک دیلمان افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان  صبح روز پنجشنبه مورخ ۰۲/۰۴/ ۱۴۰۱علی دقیق مدیرکل اداره در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اقدام ارزنده جمعی از پزشکان در احداث این مدرسه افزود: احداث و افتتاح مدرسه پزشکان ۳ اقدامی ماندگار برای مردم این منطقه و استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش سهم عظیمی در توسعه هر کشور دارد، تصریح نمود: خیرین مدرسه ساز با توسعه فضاهای آموزشی به پیشرفت کشور کمک می کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس اذعان داشت: هر قدر در توسعه فضاهای آموزش و پرورش و تقویت نهاد تعلیم و تربیت سرمایه‌گذاری کنیم به همان اندازه می توان به آینده کشور امیدوار بود.

وی در پایان با تحسین و تجلیل از جمعی از پزشکان که با نهادینه سازی فرهنگ مدرسه سازی به توسعه ایران به زیبایی می اندیشند، ابراز داشت: انسان های بزرگ با دل دریایی خود اقدام به کارهای بزرگ نموده و فرهنگ کار خیر را در جامعه ماندگار و نهادینه می کنند.

 در ادامه میرمسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان با بیان مطالبی ضمن تجلیل از اقدام ارزشمند جمعی از پزشکان در احداث این پروژه آموزشی و با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز از سرمایه های اصلی و واقعی جامعه هستند، خواستار احداث مدرسه پزشکان ۴ در استان گیلان شد.

شایان ذکر است این پروژه در اقدامی ارزشمند و ماندگار به عنوان سومین پروژه در کشور توسط جمعی از پزشکان و با هدایت شرکت دانش بنیان سیناژن و شرکت ارکید فارمد به یاد دکتر جهانگیر رأفت با زیربنای۱۸۰متربع در زمینی به مساحت۷۹۲ مترمربع با دو کلاس درس و با هزینه ای بالغ بر ۱۵میلیارد ریال احداث شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان