شما اینجا هستید

اجتماعی » مامورین تشخیص شرکت‌های توزیع برق پیشانی ارتباطی صنعت برق هستند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت: برخورد مناسب و باکرامت با مشترکان توسط مامورین تشخیص، انجام وظایف و ارائه به موقع گزارشات از سوی آن ها دارای اهمیت حیاتی برای شرکت است.

وی تصریح کرد: مامورین باید کارشان را براساس دستورالعمل‌ها، رویه‌ها، بخشنامه‌ها و آموزش‌هایی که دیده‌اند، به نحو احسن انجام دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، دستکاری لوازم اندازه‌گیری را مصداق استفاده از اموال عمومی بیت‌المال و امری غیر قانونی دانست و افزود: ماموران تشخیص باید با ارائه گزارش به موقع در این راستا در حفظ و صیانت از حقوق بیت‌المال کوشا باشند.

محمد تقی مهدیزاده بر تامین معیشت، رضایت و آرامش مامورین تشخیص شرکت تاکید کرد و افزود: اعتبار شرکت وابسته به عملکرد و ارائه گزارش صحیح و به موقع  و برخورد مامورین قرائت با مشترکان است.

وی افزود: ماموران تشخیص باید در شناسایی کنتورهای معیوب و هرگونه موارد مشکوک با دقت و سرعت‌العمل بیشتری اقدام نمایند و موضوع را سریعاً گزارش کنند.

مهندس محمد تقی مهدیزاده بر اهمیت وصول مطالبات شرکت تاکید کرد و افزود: ارائه مستمر خدمات صنعت برق و رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و زیرساختی منوط به وصول مطالبات است .

وی با بیان اینکه وصول مطالبات از وظایف اصلی و کلیدی ما در صنعت برق است، افزود: مامورین تشخیص با رصد و بررسی لوازم اندازه‌گیری که به امانت به دست مشترکین سپرده شده است و ارائه گزارش به موقع، چشم و گوش شرکت در این بخش هستند.

وی بر نصب به موقع کنتورهای هوشمند و جلوگیری از تلفات برق تاکید کرد و افزود: همکاران باید با همدلی و همت بیشتری در انجام وظایف محوله‌شان  و رضایت‌مندی مشترکان تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان گفت: کاهش تلفات و اصلاح الگوی مصرف دو اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان است و همه مجموعه باید تلاش کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم .

گفتنی است، در این آیین جواد ییدی معاون فروش و خدمات مشترکین،ابراهیم خشنود مدیر توزیع برق شهرستان رشت و جمعی دیگر از مدیران اینشرکت حضور داشتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان این همایش از ۳۰ تن از مامورین تشخیص برتر در سال ۱۴۰۲ با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان