شما اینجا هستید

اخبار گیلان » لزوم نگاه ویژه اداره کل بهزیستی گیلان به مددجویان شهرستان فومن

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان ، موسی فکور فرماندار شهرستان فومن ضمن استقبال از اقدام مدیرکل بهزیستی در برگزاری ملاقات مردمی در شهرستان فومن، خواستار استمرار این حرکت پسندیده شد..

وی با اشاره به این که شاهد تحول و بهبود وضعیت خدمات ارائه شده به مددجویان بهزیستی در شهرستان هستیم، از تلاش های صورت پذیرفته در این راستا تشکر کرد.

فکور با تاکید بر این که تأسیس یک کمپ ترک اعتیاد آقایان در شهرستان نیاز فومن است، خواستار برنامه ریزی برای رفع این مسأله شد.

وی با اشاره به این که تأسیس ساختمانی مستقل و متناسب با نیازها و خدمات بهزیستی ضرورت است، افزود: در صورت آغاز این کار، نقش هم افزایانه فرمانداری و شهرستان در این خصوص ایفا خواهد شد.

فکور فرماندار فومن با تشکر از اقدام اداره کل بهزیستی در تاسیس مثبت زندگی سردارجنگل که از حیث مساحت به بیشترین بخش از شهرستان خدمات رسانی خواهد کرد، خواستار توجه و نگاه ویژه اداره کل بهزیستی به تمام مددجویان شهرستان شد.

همچنین سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی استان گیلان نیز با بیان این که رویکرد جدید سازمان بهزیستی افزایش میزان حمایت ها از جامعه هدف خود است، تشریح کرد: در سال گذشته، ۴۰۰ میلیون تومان از محل مشارکت برای مددجویان شهرستان فومن کمک موردی پرداخت شده است.

وی با بیان این که امروز هیچ توانخواهی پشت نوبت مستمری نیست، افزایش کمی تعداد مراکز بهزیستی و به عنوان مثال، افتتاح مرکز نگهداری بیماران روانی مختص بانوان در لنگرود را از جمله خدمات این اداره کل عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به این که با استمرار روند فعلی سالخوردگی در استان، گیلان در سال۱۴۱۴ استانی سالمند خواهد شد، خواستار افزایش تلاش ها به منظور مدیریت جمعیت در استان شد.

در ادامه شاهنظری رئیس بهزیستی شهرستان با اشاره به این که دو مرکز مثبت زندگی شهرستان در طول یک سال افتتاح شد، از تلاش ها و حمایت های فرماندار فومن و همچنین مجموعه اداری شهرستان در راستای کاهش مشکلات مددجویان قدردانی کرد.

وی با بیان این که اکنون ۲۹۹۳ پرونده مددجویی در شهرستان وجود دارد، تعداد پرونده های فعال توانبخشی و مستمری بگیر را ۱۳۸۷ مورد عنوان کرد و گفت: ۵۰۸ زن سرپرست خانوار و ۳۱ امدادبگیر تحت پوشش این اداره قرار دارند.

شاهنظری در این راستا افزود:۳ مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی، ۵ مرکز سرپایی ترک اعتیاد، ۱ مرکز آسایشگاه سالمندان، ۱ کمپ ترک اعتیاد و ۱ گروه همیار سلامت روان زیر نظر بهزیستی فومن فعال هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان