شما اینجا هستید

اخبار گیلان » فروغ شعله های گاز در روستای کوهستانی انبوه شهرستان رودبار

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی گاز گیلان – بهمن اصغری طلب رئیس اداره گاز شهرستان رودبار در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با برخورداری روستای انبوه از نعمت گاز طبیعی تعداد روستاهای بهره مند از گاز در شهرستان رودبار به ۱۴۱ روستا رسیده است.

وی با اشاره به عملیات بسیار سخت و طاقت فرسای گازرسانی به این روستا، اظهار داشت: روستای انبوه دارای ۲۰۸ خانوار می باشد و برای گازرسانی به این روستای صعب العبور و کوهستانی بالغ بر ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
اصغری طلب در خاتمه با اشاره به تلاش های بی دریغ پرسنل شرکت گاز برای گازرسانی مناطق دوردست شهرستان رودبار، گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی و تلاش مداوم توانسته ایم درصد بهره مندی گاز روستایی شهرستان رودبار را به ۹۴٫۴ درصد که نزدیک به متوسط استان (۹۶٫۳۵ درصد) است برسانیم. همچنین در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رودبار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: خدمات رسانی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی شهرستان بسیار مشکل و هزینه بر است ولی بحمدالله به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و تلاش خدمتگزاران مردم در شرکت گاز این نعمت به مردم خوب منطقه رسیده است. در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به روستای کوهستانی انبوه شهرستان رودبار برافروخته شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان