شما اینجا هستید

اجتماعی » ضرورت تقویت همکاری و تعامل دستگاه‌های متولی در طرح نهضت ملی مسکن تا رفع کامل موانع

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، اسدالله عباسی استاندار گیلان در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به اینکه دولت اقدامات خوبی را برای تسریع در ساخت این پروژه‌ها انجام داده است، خاطر نشان کرد: دستگاههای متولی باید با هماهنگی و تعاملات بیشتر و گسترده تر نسبت به رفع موانع کار اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه باید کم کاری دهه گذشته را جبران کنیم، گفت: تکلیف مسکن مهر در استان نیز هر چه سریعتر مشخص شود و مسائل واحدهای باقی مانده از این طرح در گیلان باید حل شود.

وی با تاکید بر اینکه باید چاره ای برای حل مشکل واحدهای باقیمانده مسکن مهر اندیشید، اظهار داشت: اگر مسکن مهر در دهه گذشته استمرار می یافت امروز وارث این همه مشکل و کمبود و عقب‌ماندگی در حوزه مسکن نبودیم هم‌اکنون نیز باید نسبت به تکمیل این پروژه اقدام شود.

عباسی با بیان اینکه بنیاد مسکن باید نسبت به برج‌سازی در روستاها و تغییر کاربری‌های کشاورزی مراقب باشد، گفت: باید به گونه ای در روستاها خدمات رسانی شود که روستائیان به جای مهاجرت به شهر تشویق به ماندن در روستاهایشان شوند.

استاندار گیلان خطاب به دستگاه‌های متولی مرتبط با تغییر کاربری اراضی خاطر نشان کرد: در این حوزه بویژه در مقابله با سودجویان سخت‌گیری شود ضمن آنکه طی بررسی های لازم به افرادی که به ساخت مسکن نیاز دارند، کمک شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان