شما اینجا هستید

اخبار گیلان » سهم اعظمی از خدمات سلامت توسط رزیدنت‌ها به مردم ارایه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وبدا)؛ عصر چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ نشست صمیمی عیدانه دستیاران تخصصی با دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان از تلاش‌های دستیاران تخصصی تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های مدافعان سلامت به‌ویژه دستیاران تخصصی، گفت: بیش از ۲۳۰ هزار مراجعه‌کننده در طول نوروز به مراکز آموزشی و درمانی ما مراجعه کرده که سهم اعظمی از خدمات توسط رزیدنت‌ها ارایه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مشکلات مالی، معیشتی و رفاهی دستیاران تخصصی اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان تا حد امکان تلاش کرده تا دغدغه رزیدنت‌های آموزشی را کم کند.

دکتر آشوبی با اشاره به فراز و فرودها و کوتاه بودن زمان فراگیری علوم تخصصی، بر ضرورت تقویت ارتباطات و توسعه همکاری‌های بین بخشی دستیاران آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد.

همچنین در این نشست تعدادی از دستیاران تخصصی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دغدغه‌های آموزشی، رفاهی و … خود در دانشگاه اشاره و خواهان رفت آن‌ها تا حد امکان شدند.

گفتنی است در پایان این نشست، ضیافت افطاری رزیدنت‌های تخصصی با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نمازخانه دفتر مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان