شما اینجا هستید

اجتماعی » سفر یک روزه مدیرکل نوسازی مدارس به شهرستان سیاهکل

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان، علی دقیق روز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ به همراه محمد حسین رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش و امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی طی سفر یک روزه به شهرستان سیاهکل تعدادی از مدارس و فضاهای آموزشی این شهرستان را از نزدیک بازدید نمود.

مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در حاشیه بازدید از این فضاهای آموزشی در گفتگو با برخی از اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به امر مقدس مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری، ابراز داشت: نهضت و جهش مدرسه سازی در این دولت به خوبی تحقق یافته است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه مدارس در سند تحول بنیادین، تصریح نمود: مدرسه در سند تحول بنیادین محور و بنیاد اصلی تعلیم و تربیت و پایه و اساس هر رویداد فرهنگی و تربیتی تعریف شده و می تواند جلوه‌ای از تحقق مراتب حیات طیبه باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با پرداختن به سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴، افزود: افتخاری بزرگی است که بتوانیم با احداث مدارس ایمن و استاندارد، ترسیم‌گر ایرانی توسعه‌یافته باشیم.

وی با بیان توجه ویژه دولت مردمی به مناطق محروم، اظهار داشت: احداث فضا، تجهیزات ایمن و استاندارد در مناطق کم برخوردار از موضوعات مهم و جدی نوسازی مدارس می باشند.

گفتنی است مدارس شهید طالقانی دوستلات، مدرسه دخترانه فرزانگان تازه آباد و مدرسه متوسطه پسرانه ثامن الائمه تازه آباد شهرستان سیاهکل از جمله فضاهای آموزشی بودند که مورد بازدید مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان قرار گرفتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان