شما اینجا هستید

اخبار گیلان » روابط عمومی پیشتاز می تواند به پیشبرد اهداف سازمان کمک کند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان – در این دیدار عیسی جمال نیکویی مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و تقدیر از تلاش کارکنان این مجموعه، مهم ترین نقش روابط عمومی را ارتباط دوسویه با سازمان و جامعه دانست و گفت: روابط عمومی در بیرون منعکس کننده عملکرد سازمان و در داخل پیگیر مطالبات و خواسته های مردم و کارکنان است.

وی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در زمینه انعکاس فعالیت ها و عملکرد شرکت اظهار داشت: سازمان ها با خروجی روابط عمومی ها شناخته می شوند و روابط عمومی پیشتاز می تواند به پیشبرد اهداف سازمان کمک کند.

جمال نیکویی در پایان روابط عمومی را بازوی مدیریتی و یک واحد تصمیم گیر دانست و از پرسنل این مجموعه خواست تا با همکاری با سایر واحدها در جهت اطلاع رسانی بهتر به جامعه و ذینفعان سازمان تلاش کنند.

در ادامه محمود شکورنیا معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان با تقدیر از خدمات کارکنان روابط عمومی، بر راهبردی کردن هرچه بیشتر فضای مجازی و همکاری هرچه بیشتر با صدا و سیما، رسانه های مکتوب و مجازی و سازمان های تبلیغی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برونداد فعالیت ها باید به زبان ساده و قابل فهم در اختیار ذینفعان سازمان قرار گیرد، گفت: روابط عمومی به عنوان ویترین شرکت باید در جهت انعکاس فعالیت ها، اعتمادسازی و برقراری ارتباط صحیح با جامعه تلاش کند.

همچنین در ابتدای این جلسه رمضان یوسف مدد رئیس روابط عمومی گاز گیلان به بیان خلاصه گزارشی از عملکرد واحد روابط عمومی پرداخت و همکاری و همراهی همه واحدها و ادارات گاز را برای انجام هرچه شایسته تر وظایف محوطه مهم و اثرگذار برشمرد.

در پایان این برنامه، لوح تقدیری از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به پاس تلاش ها و خدمات شایسته کارکنان روابط عمومی به رئیس این واحد به نمایندگی از کلیه کارکنان روابط عمومی اهدا شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان