شما اینجا هستید

اجتماعی » رفع نیازهای سلامت‌محور مناطق محروم در اولویت است

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، دکتر حسن محمدیاری – نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با بیان اینکه نیازهای بهداشتی و درمانی گیلان را کاملاً می‌شناسد، اظهار کرد: تمام تلاش ما رفع نیازهای سلامت‌محور مردم به‌ویژه در مناطق محروم است.

وی با اشاره به بعد مسافت تالش به‌عنوان قطب درمانی غرب گیلان از مرکز استان، افزود: باید تلاش کرد تا این قطب از جهات مختلف تجهیز و توسعه شود تا مردم برای دریافت خدمات سلامت‌محور مجبور نباشد به مرکز استان ارجاع شوند.

دکتر حسن محمدیاری – نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بر ضرورت ارتقای سطح بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود تأکید کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار تأمین و راه‌اندازی MRI در بیمارستان شهید نورانی تالش به جهت بهره‌مندی مردم منطقه از این مزیت شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان