شما اینجا هستید

اجتماعی » رشد ۱۳ درصدی بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بندر تجاری شادگان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از خبرگزاری میزان – به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مصطفی سکرانی رئیس اداره بندر و دریانوردی شادگان از رشد ۱۳ درصدی بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بندر تجاری شادگان خبر داد و گفت: محمولات بارگیری شده در این مدت شامل مصالح ساختمانی و علوفه است که به مقصد کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال شده است.

سکرانی با اشاره به ظرفیت مطلوب بندر شادگان برای انجام فرایند صادرات افزود: طی سال‌های اخیر انواع محمولات صادراتی شامل سنگ، سرامیک، کاه، از این بندر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس صادر شده است.

وی ضمن دعوت از تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی برای فعالیت در بندر تجاری شادگان گفت: ۱۰ هزار مترمربع بارانداز، یک هزار و ۲۰۰ مترمربع انبار مسقف، ۱۰۰ متر اسکله، آبراه با آبخور به عمق ۵٬۵ متر و ظرفیت تخلیه و بارگیری ۱۰۰ هزار تن در سال از ویژگی‌های فیزیکی و فنی این بندر به عنوان مهم‌ترین بندر کوچک محلی استان خوزستان به شمار می‌آید.

یادآور می‌شود بندرشادگان به عنوان یکی از بنادر محلی استان خوزستان دارای ۲ پست اسکله است که با ایجاد زمینه مساعد برای فعالیت بازرگانان در رونق کسب و کار و تجارت در شهرستان شادگان از اهمیت اقتصادی ویژه‌ای برخوردار است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان