شما اینجا هستید

اجتماعی » دیدار مدیر آموزش و پرورش لاهیجان با مدیرکل نوسازی مدارس گیلان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان ،علی دقیق در این دیدار با اشاره به حضور ارزشمند خیرین در امر مدرسه سازی، بیان داشت: مدرسه سازی یک کار عظیم فرهنگی برای توسعه کشور و مشارکت در این امر مقدس از ماندگارترین امور حسنه می باشد.

وی با تشکر از توجه ویژه خیرین به توسعه فضاهای آموزشی گیلان، تصریح نمود: خیرین با حضور در عرصه مدرسه سازی زمینه را برای رشد و پویایی نظام تعلیم و تربیت و ارتقای جایگاه بنیادین این نهاد مقدس فراهم می نمایند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش بهره مندی هوشمندانه از فناوری های نوین در نظام تعلیم و تربیت را یادآور شد و ابراز داشت: خیرین در تجهیز فضاهای آموزشی و تامین فناوری های نوین در نظام تعلیم و تربیت نیز پیشتاز می باشند.

وی در پایان با اشاره به مشارکت خیرین ارجمند در احداث و تکمیل فضاهای آموزشی استان، ابراز داشت: در چند سال اخیر، ۶۵ درصد فضاهای آموزشی ساخته شده با مشارکت ارزشمند خیرین احداث شده است.

شایان ذکراست در این دیدار که بهمن یعقوبی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز نیز حضور داشت در خصوص تکمیل پروژه های در حال احداث و نیمه تمام شهرستان، آسفالت محوطه مدارس، استانداردسازی سیستم گرمایشی فضاهای آموزشی، ضرورت جذب مشارکت‌های مردمی و خیّری، تعمیرات اساسی و تجهیز مدارس و مشکلات فضاهای آموزشی بحث و تبادل نظر شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان