شما اینجا هستید

اجتماعی » دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با نماینده مردم شهرستانهای تالش،ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی توزیع برق استان گیلان– در این نشست محمد یاری اظهار داشت: جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه‌های فرسوده برق باید تلاش جمعی، در کل استان صورت پذیرد و نقش شرکت توزیع برق استان در این زمینه بسیار پررنگ می‌باشد.

وی افزود: نیروهای خدوم شرکت توزیع برق گیلان در تمامی شهرهای استان تحت هر شرایطی همیشه آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های خود هستند و این موضوع شایسته تقدیر است.

محمدیاری گفت: با توجه به وسعت شهرستان تالش ، افزایش جمعیت و خیل عظیم مهاجرتهای اقلیمی و همچنین وجود شرکت های بزرگ صنعتی در این شهرستان ،تقویت زیرساختهای برقی پایدار ضروری است.

نماینده مردم شریف شهرستان های تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در ادامه برخی درخواست های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد.

محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن استماع درخواست‌های مردمی مطروحه از همکاری شایسته نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در راستای جذب اعتبارات لازم در جهت تسریع در اجرای پروژه های جاری برق رسانی، عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه برق تشکر و قدردانی کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان در پایان گفت: برای خدمت‌رسانی شایسته و مناسب به مردم همراهی و همدلی مشترکین لازمه و اصل مورد نیاز است و امیدواریم با تلاش و کوشش تمامی کارکنان و همگرایی مسئولان استان بتوانیم خدمت رسان مردم شریف استان به بهترین شکل ممکن باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان