شما اینجا هستید

اجتماعی » دیدار رییس، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، «محمد حسین واثق کارگرنیا» رییس، اعضای شورا و «رحیم شوقی» شهردار رشت با «سرهنگ حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس دیدار و در خصوص احداث پارک موزه دفاع مقدس، افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد محیط فرهنگی برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل آینده گفت و گو کردند.
«رحیم شوقی» شهردار رشت در ادامه این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: راه اندازی موزه دفاع مقدس به نوعی سند هویتی استان به شمار می رود.
شهردار رشت بر ضرورت پیگیری هر چه سریع‌تر عملیات احداث بنا و ساخت این مرکز فرهنگی دفاع مقدس گفت: مدیریت شهری مصمم است تا به‌موازات عمل به تعهدات خود، تسهیل‌گر بخش‌های دیگر این مرکز مهم و راهبردی باشد.
مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نیز در این نشست تصریح کرد: دفاع مقدس به ما ثابت کرد که هر جا با روحیه بسیجی و جهادی وارد شدیم دستاوردهای بسیاری کسب کردیم.
حبیبی با قدردانی از همکاری و همدلی مجموعه شهری با اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به روند تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان گیلان اشاره کرد و گفت: مقرر شده باغ موزه تا سوم خرداد ماه ۱۴۰۳ افتتاح شود.
گفتنی است؛ «مسعود عباس نژاد» رییس کمیسیون معماری و شهرسازی، «مهیار سماکچی» رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل، «سید حسین رضویان» رییس کمیسیون توسعه پایدار و رییس سازمان سیما و منظر شهرداری رشت در این نشست حضور داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان