شما اینجا هستید

آستانه اشرفیه » دومین جایگاه عرضه سوخت در هفته دولت در گیلان افتتاح و شمار جایگاههای استان به ۱۳۰ باب رسید

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛  این جایگاه عرضه سوخت با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و ظرف مدت شش ماه ساخته شد که در نوع خود بی نظیر بوده و نشان از همت سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد .

دکتر کورش بالادست ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت گفت : « این جایگاه دارای دو سکو ،شش تلمبه و ۲۴ نازل ( بنزین معمولی و سوپر ) است و ظرفیت مخزن بنزین جایگاه ۹۰ هزار لیتر و ظرفیت بنزین سوپر ۴۵ هزار لیتر است .»

جایگاه مذکور هشمین جایگاه شهرستان سیاهکل و۲۸ امین جایگاه ناحیه لاهیجان ( لاهیجان , لنگرود , سیاهکل و آستانه اشرفیه (است که علاوه برامکان سوخترسانی به طور متوسط ۲۰۰۰ خودرو در شبانه روز ، اشتغال ۱۰ نفر را نیز به همراه دارد .

مدیر منطقه گیلان افزود : « این جایگاه مجهز به طرح ملی کهاب( کاهش ، هدایت ، انتقال و بازیاب ) بنزین است که با هدف بهینه سازی مصرف سوخت از طریق جمع آوری و تبدیل بخارات بنزین برای بازگرداندن دوباره آن به چرخه سوخت انجام گرفته وفاز اول آن درتمامی مجاری عرضه سوخت استان اجرایی شده است .

راه اندازی آزمایشی جایگاه کشاورز از هشتم تیر ماه سال جاری آغاز شده و عصر دیروز هفتم شهریور ماه مصادف با ششمین روز از هفته دولت با سخنرانی دکتر اسحاقی معاون اقتصادی استاندار و مهندس بابائی ، فرماندار سیاهکل به طور رسمی افتتاح شد .

این جایگاه بعد از جایگاه پوراسماعیل که روز پنجم شهریور ماه در ارتفاعات اسپیلی افتتاح شد ؛ دومین جایگاهی است که در هفته دولت سال جاری در استان گیلان افتتاح می شود .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان