شما اینجا هستید

اخبار گیلان » دغدغه خانواده شهدا برای رفع مشکلات جامعه ستودنی است

به گزارش ایثار گیلان رحیم نریمانی، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی عادل مهری مدیرکل مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و عبداله پاکاری، مدیرکل بنیاد استان گیلان عصر امروز (۲۲ دی ماه) باحضور در منزل شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا با والدین معظم این شهید والامقام دیدار کردند.

پاکاری در این دیدار شهدا را سند افتخار و عزت ایران در عصر حاضر دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس شهدا عزتمندانه از کشور و نظام دفاع کردند و امروز مدافعان حرم راه شهدای دفاع مقدس را ادامه دادند.
رحیم نریمانی نیز با بیان اینکه مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حق بزرگی به گردن همه ما دارند، گفت: شهدای مدافع حرم با بصیرت و شجاعت در برابر دشمنان ایستادند و درس های زندگی دنیوی این عزیزان الگوی جوانان خواهد بود.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه خدمت صادقانه به مردم از اصول اولیه شهدا در زندگی بود افزود: دغدغه خانواده های معزز شهدا برای رفع مشکلات سایر اقشار مختلف جامعه ستودنی است و همواره مردم نیز به این عزیزان مراجعه می‌کنند .
همچنین پدر شهید طاهرنیا در این دیدار با بیان خاطراتی از این شهید گفت: عشق به ولایت ،احترام و تکریم والدین از جمله صفاتی است که در همه شهدا فارغ از عنوانشان وجود دارد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان