شما اینجا هستید

اجتماعی » در آستانه‌ی روز بزرگداشت شهدا، مدیرکل نوسازی مدارس استان با خانواده معظم شهید شاقلانی در رشت دیدار نمود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی استان گیلان، مهندس دقیق در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: امنیت و استقلال کنونی کشور مرهون از خود گذشتگی شهدا و صبر خانواده معزز آنان می‌باشد.

وی شهدا را مظهر  ایثار، مجاهدت و حماسه تلقی و تصریح نمود: صبر و استقامت خانواده های گرانقدر شهدا  در تاریخ ماندگار و ستودنی است.

 مهندس دقیق با بیان اینکه آرمان‌ها و سیره شهدا بهترین الگو برای نسل امروزی است، بیان داشت: نهادینه سازی فرهنگ تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از استراتژی‌های اصلی نوسازی مدارس است و با افتخار به آن پرداخته می شود.

 وی در ادامه مادران و همسران شهدای گرانقدر را الگوی استقامت و ایثار معرفی و اظهار داشت: فرزندان این شهید بزرگوار به همت و مجاهدت مادر گرانقدرشان امروز در جامعه نقش آفرین بوده و در ادامه راه  پدر عزیزشان به مردم سرافراز خدمت رسانی می کنند.

 مدیرکل نوسازی مدارس در پایان با اشاره به خصوصیات اخلاقی و رفتاری مهندس حسین شاقلانی فرزند معظم شهید و از پرسنل زحمت کش اداره کل نوسازی مدارس، اذعان داشت: حضور یکی از فرزندان این شهید والامقام در این اداره کل برای ما افتخار بزرگی است.

در ادامه مهندس حسین شاقلانی فرزند شهید و از کارکنان اداره کل نوسازی مدارس گیلان  به بیان خاطرات پدر شهید بزرگوار خود پرداخت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان