شما اینجا هستید

اجتماعی » دبستان ۶ کلاسه زنده یاد دکتر ابراهیم خیاطی در ماسال افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر  به نقل از  روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان، روز یکشنبه یکم آبانماه ۱۴۰۱ آئین افتتاح دبستان ۶ کلاسه خیّری زنده یاد دکتر ابراهیم خیاطی ماسال با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، دکتر محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش استان، غلامرضا گیل چالانی فرماندار ماسال، میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و حاجیه خانم معرفه جهان گشت شال مادر گرامی زنده یاد دکتر ابراهیم خیاطی از پزشکان مجرب و متعهد و خانواده ایشان برگزار شد.

 مهندس علی دقیق ضمن تشکر از خانواده ی خیر مدرسه ساز زنده یاد دکتر ابراهیم خیاطی، افزود: این خانواده خیر به یاد فرزند عزیزشان مکانی را احداث نموده اند که تربیت و تعالی انسانها در اینچنین فضاهای مقدس میسر می شود.

وی مدرسه سازی را از مهم ترین اعمال خیر و ماندگار دانست و اظهار داشت: خیرین درس ایثار و از خودگذشتگی را به زیبایی تمام ترویج می دهند.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با بیان اینکه تفکر مدرسه سازی تفکر متعالی است، تصریح نمود: خیرین با حمایت خود از خانواده بزرگ آموزش و پرورش و توسعه فضاهای آن به آینده نیک فرزندان ایران عزیز می اندیشند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه خیری اذعان داشت: این پروژه با زیربنای ۴۰۰ مترمربع با ۶ کلاس درس، ۲ اتاق اداری، آزمایشگاه و یک باب نمازخانه با اعتباری بالغ بر۵۵ میلیارد ریال توسط خانواده محترم زنده یاد دکتر ابراهیم خیاطی و با نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان احداث و امروز شاهد افتتاح این پروژه خیرساز هستیم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان