شما اینجا هستید

اخبار گیلان » دانش آموزان گیلانی با کشیدن نقاشی می توانند خیّر مدرسه ساز شوند.

به گزارش روابط عمومی، مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با اعلام این خبر، افزود: پویش ملی به رنگ مدرسه در راستای طرح تحولی آجر به آجر هم ‌زمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شده و تا آبان ماه نیز ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ مقدس مدرسه‌سازی بین کودکان، نوجوانان و خانواده‌، از اهداف اجرای این طرح می باشد، اظهار داشت: کودکان ۶ تا ۱۲ ساله با کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه دوست داشتنی من، می توانند سهمی بزرگ در ترویج فرهنگ مقدس مدرسه سازی ایفاء نموده و هر هفته در قرعه کشی جوایز نیز شرکت داده می شوند.

وی اذعان داشت: دانش آموزان نقاشی های خود را در سایت آجر به آجر (www.ajorBajor.ir) بارگذاری و بر اساس تفاهمنامه جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با حامی این برنامه، به ازاء هر تائید از نقاشی‌ های بارگذاری شده، حامی این پویش مبلغی معادل یک آجر را برای مدرسه‌سازی اختصاص می‌دهد.

مهندس دقیق در پایان با اشاره به تفاوت اجرای این پویش با پویش های قبلی، تصریح نمود: در پویش‌های قبلی افراد با پرداخت مبلغی ضمن مشارکت در پویش، پوستر خود را با عکس دلخواهشان دریافت می‌کردند اما جنس پویش به رنگ مدرسه نسبت به پویش‌های پیشین اندکی متفاوت است، دانش‌آموزان نقاشی می‌کشند و عکس نقاشی‌های خود را در سایت بارگذاری نموده و از این طریق به مدرسه سازی کمک می کنند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان