شما اینجا هستید

اجتماعی » دانشگاه به اساتیدی که دنبال رفع دغدغه‌های مردم هستند، افتخار می‌کند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱، نشست اعضای هیئت‌علمی گروه نورولوژی دانشگاه با دکتر حیدرعلی بالو-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دفتر ریاست برگزار شد.
دکتر حیدرعلی بالو-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به دغدغه‌های گروه‌های تخصصی در جهت رفع مشکلات نظام سلامت استان، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اساتیدی که به دنبال رفع مشکلات جهت خدمت بیشتر به مردم هستند، افتخار می‌کند.
وی نخستین مشکل اعضای هیئت‌علمی در اغلب گروه‌های تخصصی را کمبود فضای فیزیکی دانست و افزود: طی چند دهه اخیر در جهت توسعه فضای فیزیکی مراکز آموزشی و درمانی رشت اقدامی نشده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی پروفسور سمیعی لاکان اگر به بهره‌برداری برسد بخشی از مشکلات بخش درمان رشت تا حدودی حل خواهد شد.
دکتر بالو با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته در جهت توسعه خدمات آموزشی و درمانی در رشت، گفت: خوشبختانه بخشی از مشکلات مردم در بخش ارتوپدی رفع شده و به‌زودی بخشی از بیمارستان سرلشکر شهید نامجو نیز به گروه نورولوژی اختصاص خواهد یافت.
وی همچنین به تجهیز شدن مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت به دستگاه آنژیوگرافی محیطی اشاره کرد و افزود: آنژیوگرافی مرکز آموزشی درمانی پورسینا با تمام تلاش و فعالیت مستمر در حال آماده‌سازی است و امیدواریم در آینده نزدیک آماده خدمت به مردم باشد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین برای رفع برخی مشکلات و همچنین خریداری تعدادی از دستگاه‌ها، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی لازم برای گروه نورولوژی دانشگاه، اعلام آمادگی کرد.
گفتنی است، در این نشست، اعضای هیئت‌علمی گروه نورولوژی نیز به بیان مشکلات، مسائل و مطالبات حوزه آموزشی و درمانی مرتبط با گروه پرداختند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان