شما اینجا هستید

اخبار گیلان » خسارت ۹ میلیاردی باد گرم در گیلان

به گزارش اقتصاد خزر به نقل از ایسنا عباس صابر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد گرم شدید در گیلان روزهای پنجشنبه ۱۲ اسفند و جمعه ۱۳اسنفد ماه ، اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته پدیده باد گرم را در غالب شهرستان های گیلان داشتیم.

وی شهرستان های رودسر، سیاهکل، لنگرود، رشت، لاهیجان، تالش، رضوانشهر، رودبار، خمام و بندرانزلی را درگیر پدیده باد گرم دانست و افزود: وزش باد گرم خسارت های زیادی را هم در حوزه زیربنایی و هم در حوزه منازل مسکونی به وجود آورده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، بیشترین خسارت در حوزه منازل مسکونی را در شهرستان های تالش، فومن و رودسر دانست و گفت: شاهد آسیب دیدم سربندی منازل و اماکن عمومی و افتادن درختان بودیم.

صابر، با اشاره به وقوع آتش سوزی در شهرستان های آستانه اشرفیه، لاهیجان، تالش، املش، رودبار و بندرانزلی، خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ هکتار از حاشیه تالاب انزلی خسارت دید.

وی برآورد اولیه از خسارت های احتمالی پدیده باد گرم شدید در استان گیلان را ۹ میلیارد تومان دانست و یادآور شد: چهار میلیارد تومان در حوزه منازل مسکونی و پنج میلیارد تومان در حوزه تجهیزات و زیربنایی استان خسارت وارد شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان