به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، این برنامه در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی در بستر سامد به عنوان یکی از ابزار های دولت الکترونیک جهت پاسخگویی برخط مدیران دستگاههای اجرایی به منظور ایجاد تعامل نزدیکتر با مردم و تسهیل فرایند بررسی درخواستها در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسیف امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گیلان برگزار شد.
مهندس دائمی با توضیح در خصوص سیاستها و برنامههای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به سوالات و نگرانیهای متقاضیان پاسخ داد.
وی تاکید نمود که بنیاد مسکن همواره تلاش میکند تا با همکاری و مشاورههای لازم، به برآورده کردن نیازهای منقاضیان کمک کند.
در این برنامه تعدادی از متقاضیان در تماس با شماره ۱۱۱ با ارائه مسائل خود، خواستار شفافیت بیشتری در روند دریافت تسهیلات مسکن و خدمات این نهاد شدند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان نیز به آنان اطمینان داد که تمامی درخواستها با دقت بررسی شده و سعی خواهد شد تا در سریعترین زمان ممکن به آنها رسیدگی شود.
حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در مرکز ارتباط مردمی، گامی مثبت در جهت تقویت ارتباط میان مردم و مسئولین و همچنین تلاش برای رفع مشکلات و نیازهای مسکن در استان گیلان به شمار میآید.
دکتر آرش فرزام صفت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منایع استانداری گیلان نیز دقایقی در این برنامه حاضر شد و از مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان، به خاطر حضور فعال و پاسخگویی به متقاضیان در مرکز سامد، تقدیر و تشکر کرد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منایع استانداری گیلان با بیان اهمیت ارتباط نزدیک با مردم و پاسخگویی به نیازهای آنها، گفت: حضور مدیرکل بنیاد مسکن در مرکز سامد و پاسخگویی به سؤالات و مشکلات متقاضیان، نشاندهنده تعهد و صداقت این نهاد در خدمت به مردم است.
وی همچنین اشاره کرد که همکاری و تعامل میان دستگاههای مختلف در راستای حل مشکلات مسکن و تأمین نیازهای اجتماعی جامعه از اهمیت ویژهای برخوردار است.
فرزام صفت تاکید کرد که ارائه خدمات بهتر به مردم، یکی از اولویتهای اصلی دولت است و بنیاد مسکن نقش بسزایی در این عرصه دارد.