شما اینجا هستید

اجتماعی » جشنواره تجربه ماندگار فرصتی برای انتقال تجربیات بازنشستگان و فراهم نمودن زمینه گفتمان بین النسلی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان– این جشنواره زیر نظر وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و با مشارکت سازمان تامین اجتماعی ، صندوقهای بازنشستگی کشوری ، بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر و فولاد با هدف ثبت و انتقال تجربیات زندگی شخصی و شغلی بازنشستگان و بمنزله فرصتی برای فراهم نمودن زمینه گفتمان بین النسلی ، برگزار میگردد .

بر اساس گزارش دبیرخانه این جشنواره ، تمامی فرزندان ، نوه ها ، عروسها و دامادهای بازنشستگان میتوانند در قالب مصاحبه با بازنشستگان عزیز و انجام تنظیم و تدوین لازم نسبت به ارسال آثار اقدام نمایند .

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های آثار قابل قبول ، دستور العمل نحوه مصاحبه ، شاخصه ها و ویژگی ها و ثبت نام به سایت جشنواره به نشانی https://www.tajrobeyemandegar.ir/news مراجعه نمایند .

آخرین مهلت برای ارسال آثار تا ۱۵ اردیبهشت ماه خواهد بود .

جوایز نفرات برتر این جشنواره شامل ۱۰ هدیه ۵۰ میلیون تومانی ، ۱۰۰ هدیه ۲۰ میلیون تومانی و برای هر یک از آثار قابل قبول دو میلیون تومان به همراه حمایت از چاپ و انتشار آثار خواهد بود .

همچنین برای منتخبین جوایز متفاوتی از قبیل ده روز دستیاری وزیر ، اعطای امریه سربازی یا یک تا سه ماه کارورزی و آموزش در شرکتها و مجموعه های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در نظر گرفته شده است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان