شما اینجا هستید

اجتماعی » ثبت‌نام ۱۵۳۲ نفر برای عضویت در شورای اسلامی شهرهای گیلان

محمود قاسم‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز پایان ثبت نام داطلبان عضویت در شورای اسلامی شهرها بوده که تا ساعت ۸ امشب هزار و ۵۳۲ نفر موفق به ثبت‌نام شدند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: از این تعداد هزار و ۳۶۷ نفر به میزان ۸۹ درصد و ۱۶۹ نفر معادل ۱۱ درصد از بانوان هستند ۷۶۰ نفر معادل حدود ۴۹ درصد به صورت غیرحضوری و ۷۷۲ نفر برابر حدود ۵۱ درصد به شکل حضوری ثبت نام کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه بنابر اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور زمان انتخابات تمدید شد تصریح کرد: فرآیند ثبت‌نام به صورت حضوری تا ساعت ۲۰ امشب و به صورت غیرحضوری تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

قاسم‌نژاد عنوان داشت: بیشترین ثبت نام مربوط به امروز با تعداد ۶۰۶ داوطلب در استان گیلان بوده و بیشترین تعداد داوطلب نیز مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان رشت با تعداد ۳۶۷ نفر است.

وی با بیان اینکه میزان تحصیلات، سن و جنس داوطلبان در نشست خبری چهارشنبه اعلام می‌شود افزود: تعدادی از ثبت نام‌شدگان تأیید نهایی را دریافت نکردند و چون تا ساعت ۲۴ امشب فرصت ثبت نام ادامه دارد آمار قطعی فردا اعلام می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان