شما اینجا هستید

اجتماعی » تهیه طرح هادی در ۱۴۱ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان صومعه سرا

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، در ابتدا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی به ظرفیت ها موجود شهرستان صومعه سرا در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های بالای این شهرستان به ویژه در حوزه گردشگری، موجب شده که اجرای پروژه های عمرانی متعدد و توسعه و آبادانی روستاهای این شهرستان، اهمیت ویژه ای داشته باشد. وی ضمن تشکر از همکاری ها و تعاملات فرماندار شهرستان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، افزود: خوشبختانه فرمانداری صومعه سرا در رفع مشکلات روستائیان ، بخصوص در بخش عمران و آبادانی روستاها همکاری تنگاتنگی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دارد. وی افزود: شهرستان صومعه سرا دارای ۱۵۲ روستا می باشد که از این تعداد ۱۴۱ روستا بالای ۲۰ خانوار بوده و شاخص تهیه طرح هادی شهرستان ۱۰۰درصد است مهندس دائمی شاخص ملی اجرای طرح هادی را ۵۰درصد بیان کرد و گفت: این شاخص در شهرستان صومعه سرا ۵۱ درصد است مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان افزود در ۷۱ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان این طرح اجرا گردیده است.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قربان پور به اهمیت عدالت و تعهد در دین اسلام اشاره کرد و گفت: داشتن تعهد و عدالت سازمانی از نکات برجسته و شاخص هر مدیر و مسئولی در سازمان به شمار می آید که برای تحقق اهداف باید در رفتارها و روابط سازمانی مورد توجه قرار گیرد. مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره با حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) گزارشی در خصوص عملکرد انجمن خیرین مسکن ساز استان ارائه نمود و خواستار تقویت حساب ۱۰۰ امام (ره) و تشکیل هیات امناء این حساب در شهرستان شد.
سپس مهدی صفاتی فرماندار شهرستان صومعه سرا با ابراز رضایت از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان، این نهاد را یکی از دستگاه های موفقی دانست که به خوبی وظایف خود را به انجام رسانده است. وی نقش و جایگاه ویژه بنیاد مسکن در امر محرومیت زدایی و خدمت رسانی به روستاها را بسیار مهم و ارزشمند دانست و گفت: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دارای توان فنی، تجربه و تواضع و تسلط کاری بالایی هستند که به خوبی توانسته اند زمینه های رشد و توسعه استان را فراهم نمایند، که بایستی دستگاه های اجرایی از ظرفیت و پتانسیل های این نهاد در حوزه های مختلف به خوبی استفاده نمایند.
فرماندار صومعه سرا به زحمات مهندس جوادی در دوران مدیریتی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدوارم مدیریت جدید با تعاملات سازنده بتواند گام های موثرتری در راستای پیشرفت و آبادانی این شهرستان بر دارد.
در پایان، مهندس اسماعیل صبور بعنوان سرپرست بنیاد مسکن شهرستان معرفی و از خدمات مهندس رضا جوادی تقدیر و تشکر گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان