شما اینجا هستید

اخبار گیلان » تقدیر عضو شورای اسلامی از عملکرد شهردار در پیشبرد پروژه‌های اولویت‌دار

به گزراش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین­‌الملل شهرداری رشت ، سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی به همراه سید مهدی طبایی مدیر منطقه پنج و جواد شهند مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سه‌شنبه دوم خرداد ۱۴۰۲ از زمین مجاور سازمان آرامستان جهت ایجاد امکانات رفاهی بازدید به عمل آورد.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده توسط شورای اسلامی و مدیریت شهری و با توجه به نیاز  شهر رشت در امور رفاهی شهروندان و مسافران ورودی قرار است در این محدوده که فضایی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع را شامل می‌شود ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه احداث شود.
لازم به ذکر است، زمینی که امروز مورد بازدید عضو شورای اسلامی و مدیران شهری قرار گرفت در ورودی شهر قرار دارد و می‌توان با احداث امکانات رفاهی اشاره شده در راستای رفاه حال مسافران و شهروندانی که در این مسیر تردد می‌کنند قدم برداشت.
در ادامه سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی و مدیریت منطقه پنج بازدیدی نیز از پروژه احداث رفیوژ میانی ورودی شهر رشت در محدوده جاده تهران به عمل آورد.
سید شمس شفیعی در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد شهردار رشت به دلیل پیگیری ویژه ایشان برای اجرای سریع‌تر پروژه‌های عمرانی و اولویت‌دار سطح شهر ابراز داشت: پروژه اصلاح رفیوژ میانی با دستور شهردار رشت سرعت بسیار خوبی گرفته است و تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
گفتنی است ، پروژه اصلاح رفیوژ میانی محدوده ورودی جاده تهران به طول چهار کیلومتر از میدان گیل تا آرامستان واقع شده و قرار است پس از پایان عملیات عمرانی این قسمت از ورودی شهر رشت با کاشت درختان بومی به یک تونل سبز تبدیل بشود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان