شما اینجا هستید

اخبار گیلان » تخصیص اعتبارات ملی جهت تکمیل و بهره‌برداری مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل ازاطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ دکتر بهروز رحیمی – معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از پروژه مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر شهرستان رودسر با تقدیر از مشارکت خیرین به جهت آغاز عملیات اجرایی این پروژه، اظهار کرد: این پروژه پس از مدت کوتاهی از آغاز متوقف شد اما خوشبختانه با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان‌ دانشگاه در مسیر احداث قرار گرفت.
وی با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر، افزود: پروژه مذکور تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن باشیم.
وی از برقراری ردیف ملی برای افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر خبر داد و افزود: با نظارت و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ‌پیش‌بینی می‌شود این پروژه با تصمیمات مالی و فنی اتخاذ شده خدمات مناسبی را در اختیار مردم منطقه قرار دهد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین از تخصیص منابع اعتباری از ردیف های ملی جهت بهره‌برداری هرچه سریعتر مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر در شهرستان رودسر طی هفته آینده خبر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان