شما اینجا هستید

اجتماعی » تجلیل شهردار رشت از مربیان ورزشی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات ‌و امور بین‌الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت، صبح سه‌شنبه سوم آبان ۱۴۰۱ به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و در راستای ترویج ورزش شهروندی و همگانی طی جلسه‌ای که با مربیان ورزشی برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری رشت برای اجرا و تحقق تکالیف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خود از تمام ظرفیتهای موجود استفاده می‌کند.

 شهردار رشت ترویج ورزش عمومی و همگانی را نخستین تکلیف قانونی شهرداری در حوزه ورزش خواند و گفت: شهرداری رشت از سال گذشته به نحوی سیاست گذاری کرده است تا ضمن درگیر کردن اقشار مختلف با فعالیتهای فرهنگی و ورزشی، ورزش را در پارکهای سطح شهر و محلات رواج دهد.

 سید امیر حسین علوی فضایی برای تخلیه انرژی در رده‌های مختلف سنی و در لایه‌های مختلف اجتماعی و افزایش پویایی محلات به ویژه در خصوص فعالیتهای فرهنگی و ورزشی با فراهم آوردن امکانات و زیرساختهای لازم را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید برای رسیدن به اهداف اشاره شده در بخش ورزش، حتما منابع اعتباری لازم در بودجه سال آینده شهرداری رشت لحاظ شود.

 وی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی و هوشیاری و دلبستگی همیشگی مردم به اعتقادات و ارزشهای اسلامی تصریح کرد: اگر هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم کار خود را به درستی انجام دهیم، به طور یقین کشورمان پیشرفت خواهد کرد و مشکلات کاهش پیدا می‌کند.

 شهردار رشت با بیان اینکه دشمن از پیشرفتهای اقتصادی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران باخبر و درصدد کارشکنی است، اذعان کرد: از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت انتظار داریم بر مقوله ورزش و فعالیتهای فرهنگی ویژه بانوان برنامه‌ریزی کرده و تمرکز بیشتری داشته باشد.

 علوی اذعان داشت: شهرداری رشت از حیث قانونی قادر به بیمه ورزشکاران و قهرمانان شهر نیست اما می‌تواند در بحث خدمات درمانی و بیمه‌های تکمیلی حمایتهایی را از آنان به عمل آورد.

 لازم به ذکر است در انتهای این جلسه مربیان ورزشی با اهدای لوح تقدیر و هدایا از سوی سید امیر حسین علوی شهردار رشت تقدیر شدند.

 
 
تاریخ:
۱۴۰۱/۰۸/۰۳

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان