شما اینجا هستید

اجتماعی » تاکید دکتر بالو بر اجرای صریح و قانونی فرایند طرح‌های عمرانی و فنی دانشگاه

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، صبح چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعدادی از معاونین، مدیران ستادی و کارشناسان فنی و همچنین کارشناسانی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات  ایمنی شهرداری رشت در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در دانشگاه، اظهار کرد: تمام تلاش ما باید اتمام طرح‌های عمرانی و فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با در نظر گرفتن صرفه و صلاح مردم باشد.
وی بر ضرورت رعایت مفاد دقیق آیین‌نامه‌های قانونی در اجرای طرح‌های عمرانی و تصمیم‌گیری قانونی و صریح در مواجه با فرایند اجرای پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: باید فرایند اجرای طرح‌های عمرانی و فنی فرایندی شفاف و مشخص باشد و در صورت بروز تخلفات، مراتب برخورد قانونی نیز جدی گرفته شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنان بر واگذاری مسؤولیت هرکدام از طرح‌های عمرانی و فنی به یک کارشناس و ناظر فنی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید و خواهان معرفی ناظران و کارشناسان مسئول در سریع‌ترین زمان شد.
دکتر بالو همچنین به قدمت بالای مراکز آموزشی درمانی شهر رشت اشاره کرد و افزود: باید با تعامل و همکاری و بهره‌گیری از مشورت‌های کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نسبت به ارتقای ایمنی مراکز درمانی رشت اقدام کرد.
گفتنی است در این نشست سازوکارهای ایجاد، حفظ و ارتقای ایمنی ابنیه مراکز آموزشی درمانی مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت و همچنین در خصوص طرح‌های عمرانی و فنی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و همچنین رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان نیز بحث و تبادل‌نظر شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان