شما اینجا هستید

اخبار گیلان » تامین منابع ملی پروژه‌های عمرانی حق شهر رشت و شهروندان آن است

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_حسینی تصریح کرد: مردم شهر رشت برای استفاده از حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌های شهری واقعا در مضیقه هستند که امیدوارم با کمک نمایندگان شهر و با استفاده از ظرفیت‌های ملی بتوانیم این مشکلات را کاهش دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت جذب سرمایه‌گذاری برای شهر رشت را یک ضرورت خواند و ادامه داد: شهر رشت در حوزه خرید ماشین‌آلات شهری تاکنون از ظرفیت ملی استفاده نکرده است و این در حالی است که ناوگان حمل و نقل عمومی شهر فرسوده شده و تا قبل از فرا رسیدن فصل سرد سال نیازمند احیاست.
حسینی تامین و جذب منابع ملی بر اساس آنچه که در قانون پیش‌بینی شده است را برای اجرای پروژه‌های عمرانی حق شهر رشت و شهروندان آن دانست و گفت: پروژه‌های بازگشایی از پروژه‌های مهم شهر رشت هستند و از نمایندگان رشت در مجلس میخواهیم برای مانع‌زدایی از روند اجرای این پروژه‌ها و سایر پروژه‌های شهری حمایت لازم را به عمل آوردند.
وی ابراز داشت: رییس جمهور در سفر به گیلان از دو رودخانه شهر رشت بازدید به عمل آوردند اما تاکنون و متاسفانه در جهت احیا این دو رودخانه کاری انجام نگرفته و اعتباراتی جذب نشده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان