به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل ار روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد با اشاره به نقش و جایگاه ویژه کارفرمایان و تشکل های کارفرمایی به عنوان یکی از ارکان شرکای اجتماعی این سازمان و ضرورت توسعه تعاملات در جهت ایجاد برداشت یکسان از اهداف و ماموریتها و آشنایی بیشتر این عزیزان با مفاهیم ، مصادیق ، تعهدات و قوانین و همچنین تکالیف خود و همچنین آسیب شناسی مسائل و مشکلات این قشر و روانسازی امور و آموزش فرایندها برای تسهیل و تسهیل در کار و افزایش رضایتمندی آنها اظهار داشت : در سالجاری نیز دوره های آموزشی برای این گروه از مخاطبان برگزار میگردد .
وی افزود : هم اندیشی ، آموزش ، فرهنگ سازی بیمه ای و تلاش برای همسوئی و درک متقابل از رویکردهای این برنامه بوده و کوشش بر این است که در مسیر صیانت از حقوق مخاطبان ، با افزایش سطح دانش و اطلاعات این عزیزان و تشریح و تبیین فعالیتها بهبود مستمر فضای فی مابین را سبب گردیده و با تقویت این مهم در جهت اعتمادسازی بیشتر و تحکیم روابط کاری گام برداریم .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ارتقاء و تعالی هر مجموعه را در گرو رشد و افزایش دانش دانسته و اذعان نمود تمامی بیمه شدگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان در زمره خانواده بزرگ تامین اجتماعی قرار دارند و معتقدیم این گروه هرچه بیشتر با قوانین و مقررات سازمان آشنا بوده و از حقوق و تکالیف خود مطلع باشند روند کار برای هر دو طرف آسانتر و روانتر خواهد بود .
علی حسین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : برنامه های آموزشی در این سطح قریب به دو دهه قدمت داشته و کار تازه ای نیست ولی همواره سعی شده با اقدامات بدیع و نوآوری و اشکال جدید ، تجول و شکوفایی بیشتر را دنبال نمائیم .
وی افزود : در این راستا در دو سه سال اخیر علاوه بر کارفرمایان و رابطین بیمه ای شرکتها و کارخانجات بزرگ ، این دوره ها برای واحدهای تازه تاسیس نیز پیش بینی و برگزار گردیده است .
شایان ذکر است حسب برنامه ریزی های اولیه پس از دوسال برگزاری آنلاین و وبیناری این دوره ها به دلیل شرایط کرونایی ، در صورت فراهم بودن بستر لازم با رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی ، دوره های آموزشی در سالجاری به شکل حضوری تشکیل می گردد .