شما اینجا هستید

اخبار گیلان » بیش از ۴ هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به افزایش روز افزون طول خطوط تغذیه و توزیع گاز در استان گیلان گفت: بازرسی فنی و نشت یابی مستمر برای افزایش ایمنی خطوط و انتقال پایدار گاز به مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی امری بسیار ضروریست.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت: هم اکنون گیلان دارای بیش از ۲۱ هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه گازدار در سراسر استان می باشد که از این میزان ۴ هزار و ۶۴ کیلومتر در تیرماه امسال مورد بازرسی و نشت یابی دوره ای قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: عملیات نشت یابی در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود که این امر نشان از توجه ویژه امور بازرسی فنی این شرکت درجهت کاهش خطرات و افزایش سطح ایمنی و پایداری جریان گاز مشترکین می باشد.

حسین اکبر با بیان اینکه عملیات نشت یابی بر اساس برنامه زمان بندی در شهرهای مختلف استان در حال اجراست است، گفت: مطابق برنامه ریزی در تیرماه امسال ۱۰ شهر احمدسرگوراب، آستارا، پره سر، چاف و چمخاله، رستم آباد، سیاهکل، شفت، فومن، گوراب زرمیخ و بخشی از شهر رشت مورد نشت یابی گاز قرار گرفته اند.

وی همچنین درخصوص نشت یابی از سایر تاسیسات گاز در استان گفت: در ماه گذشته ۳۱۶ ایستگاه، ۹۴ هزار و ۲۳۶ علمک و انشعاب و همچنین ۹۳ مورد شیر زیرزمینی بارزسی و نشت یابی شده است.

وی در پایان از همه مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی و بررسی مستمر وسایل گازسوز، زمینه کاهش حوادث و خسارات مرتبط با گاز را فراهم سازند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان