شما اینجا هستید

اخبار گیلان » بهره مندی اهالی دو منطقه شهری و روستایی شهرستان املش از طرح جهادی احداث کابل خودنگهدار

به گزارش اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان، درحاشیه این مراسم رضایی فرماندار املش گفتتلاش های کارکنان مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای خدمت رسانی به مردم شایسته تقدیر است و امیدواریم با تامین منابع مالی لازم و رفع موانع موجود ، خدمت رسانی در این حوزه با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

همچنین محمد اسماعیل هنرمند در این آیین اظهار داشتشبکه های شهرستان املش همزمان با کل استان درحال بهسازی و مقاوم سازی می باشد و امیدواریم با تامین منابع مالی لازم کل شبکه های برق فرسوده استان با کابل خودنگهدار جایگزین شود.

وی افزودامروز و با هدف رفع ضعف برق و تقویت برق اهالی دو منطقه از جمله منطقه روستایی علی آباد، با اعتباری معادل ۴۰۰۰ میلیون ریال دو هزار متر کابل خودنگهدار احداث و جایگزین شبکه های فرسوده شد.

هنرمند تاکید کرددر سال ۱۳۹۹ و در کل شهرستان املش قریب به ۲۴ کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتباری حدود ۳۶ میلیارد ریال احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت و در سالجاری نیز تا کنون قریب به ۹ کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتباری بیش ۱۳ میلیارد ریال برای رفاه حال مشترکین منطقه مورد احداث قرار گرفته است و برنامه پیش بینی شده برای سالجاری درصورت تامین نقدینگی لازم ۲۵ کیلومتر می باشد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان گفتمناسب ترین نوع شبکه با توجه به نوع اقلیم استان گیلان، کابل خودنگهدار است که مقاومت بسیار بالایی در برابر بلایای طبیعی دارد و علاوه بر این مزایای دیگری همچون کاهش سرقت شبکه های توزیع برق، رفع اتصالات ناشی از شرایط آب و هوایی استان گیلان و جلوگیری از شاخه زنی درختان در معرض اتصال به شبکه ، افزایش ایمنی در هنگام کار بر روی خطوط و کاهش خسارتها و ضایعات ناشی از برق گرفتگی و راحتتر بودن فعالیت های مرتبط با استمرار در ارائه سرویس به مشترکین دارد.

هنرمند تصریح کرد:  مجموعه تلاش های شرکت توزیع برق گیلان، تامین برق مطمئن برای شهروندان به ویژه در زمان وقوع بحران های جوی است و لازمه این کار مقاوم سازی شبکه های توزیع برق در نقاط مختلف شهری و روستایی استان می باشد.

وی اضافه کردهدف اصلی و نهایی شرکت حرکت به سوی پاسخگویی بهتر به مشترکین و افزایش کیفیت خدمت رسانی است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشتبدون همراهی مشترکین محترم پایداری شبکه های توزیع برق در تمام فصول سال امکان پذیر نمی باشد و ضروری است مردم شریف استان با اعمال راهکارهای ساده از جمله مدیریت لوازم سرمایشی منازل و محل کار، استفاده صحیح از لوازم روشنایی و عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات پیک به پایداری شبکه های برق استان کمک کنند.

محمد‌اسماعیل هنرمند استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی را ضروری خواند و تاکید کردسامانه برق ایران (برق من کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشیها  محسوب می شود برای تحقق این مهم، مشترکین می توانند با  مراجعه به سایت شرکت به آدرس  www.gilanpdc.irیا کافه بازار، بانصب این اپلیکیشن  جامع  و کار بردی از مزایای آن  استفاده کنند.

گفتنی است طرح احداث کابل خودنگهدار در کوچه داداشی و منطقه علی آباد با فعالیت ۹ اکیپ عملیاتی اجرایی شد و محمد سیرتی سرپرست توزیع برق شهرستان املش و جمعی دیگر از مقامات این شهرستان نیز در محل اجرای پروژه مذکور حضور داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان