شما اینجا هستید

اخبار گیلان » بهره برداری از ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان صومعه سرا

به گزارش اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان؛ با حضور مهندس درفشی، معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن کشور، مهندس اکبرزاده مدیر کل بنیاد مسکن استان، مهندس سید محمدی فرماندار صومعه سرا، جناب سرهنگ آرمان فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مدیران شهرستانی ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان صومعه سرا در اولین روز از دهه مبارک فجر، افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر عنوان کرد: ساختمان بنیاد مسکن شهرستان صومعه‌سرا با اعتبار هزینه شده بیش از یک میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۴۰۵ متر مربع و با زیربنای ۴۵۱ مترمربع احداث گردیده است.

درادامه این جلسه سید محمدی فرماندار شهرستان گفت: یکی از اقدامات برجسته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و تاسیس نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: بعد از انقلاب با فعالیت ها واقدامات موثر این بنیاد، روستاهای از نظر خیابانها، جدول بندی واستحکام منازل پیشرفت خوبی داشتند وبالخص بنیاد مسکن شهرستان صومعه سرا با همکاری شوراها و دهیاران دراکثرروستاهای شهرستان ،طرح هادی را اجرا نموده و اکثر خانه های فرسوده روستایی را نوسازی ومقاوم سازی کرده است. سپس مهندس هادی درفشی با اعلام اینکه تلاش می کنیم خانواده های محروم با تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت صاحب مسکن شوند اظهار داشت:بنیاد مسکن تاکنون از منابع دولتی ، تسهیلات بانکی و حساب ۱۰۰ امام افزون بر یک میلیون و ۸۰۰ هزارواحد مسکن روستایی را بازسازی و مقاوم سازی و احداث نموده است. در پایان از عوامل اجرایی تقدیر بعمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان