شما اینجا هستید

اجتماعی » بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی طرحهای توسعه روستایی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  استان گیلان، مدیرکل مهندس دائمی در این دیدار از همکاری و تعامل فرماندار رشت درتمامی زمینه ها قدردانی کرد. در این دیدار مهندس دائمی به تشریح فعالیت های بنیاد مسکن به ویژه در سطح روستاهای شهرستان رشت پرداخت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی طرحهای توسعه روستایی به خصوص با تهیه واجرای طرحهای هادی روستایی نقش بسزایی درامر توسعه همه جانبه روستاها داشته است، در همین راستا توانسته از این طریق گامهای موثری را درجهت بهبود وضعیت کلان جامعه روستایی همراه با بسترسازی مناسب برای بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بردارد و درنهایت موجبات نگه داشت جمعیت و مهاجرت معکوس روستائیان را ایفا نماید.
مهندس دائمی خاطر نشان کرد: تاکنون خدمات ارزشمندی در روستاهای شهرستان به ویژه در زمینه اجرای طرح های هادی، مقاوم سازی مسکن روستایی و صدور سند مالکیت روستایی صورت گرفته که برای افزایش این خدمات باید فرمانداری، دهیاری و سایر دستگاه های مرتبط تعامل ویژه ای با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشته باشند
فرماندار شهرستان رشت نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت نام و یاد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از نهادهای انقلابی و اجرایی که دارای کارنامه ای موفق است توصیف کردند و ابراز داشتند: تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توسط حضرت امام در آغازین روزهای پیروزی انقلاب آن هم با هدف ساخت سرپناه برای محرومان و همچنین عمران و آبادانی روستاها و حمایت از محرومان و روستائیان شریف، نشان از نگاه عرفانی و روحانی ایشان به این موضوع دارد. وی افزود : مجموعه بنیاد مسکن در کشور ، استان و شهرستان با لطف و یاری خداوند توانسته اند گامهای مثبت و ارزنده ای را در این خصوص بردارند بطوری که با ورود به هر روستایی، خدمات بنیاد کاملا معلوم و مشهود است که جای تقدیر و تشکر از این مجموعه متعهد و متخصص دارد. ایشان همچنین خواستار همت مضاعف با نگاه ویژه به حل مشکل مسکن محرومین و مستضعفین شد. در پایان مهندس عظیم نوربخش بعنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان معرفی و از خدمات مهندس سید ضیاء نبوی تقدیر بعمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان