شما اینجا هستید

اجتماعی » بزرگداشت روز پدر همراه با قدردانی از خیر نیک اندیش و تجلیل از ۴۲ زوج خانواده هلال احمر گیلان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال‌احمر گیلان ؛ به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان : این مراسم در آستانه‌ی فرارسیدن سیزدهم رجب ، سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام در سالن اجتماعات هلال احمر گیلان برگزار شد تا در قالب یک همایش مشترک از تلاش‌های نوعدوستانه‌ی یک نیکوکار گیلانی حوزه‌ی جمعیت هلال احمر قدردانی شود و در کنار آن جشن ازدواج ۴۲ زوج وابسته به جمعیت هلال احمر گیلان در فضایی آکنده از مهر و صمیمیت به اجرا در آید.

این مراسم در قالب جشنواره‌ی تکامل که مخفف واژه‌ی «تکریم اعضای مزدوج لایق» است، به اجرا در آمد.

در این مراسم، آقای‌هادی سلیمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، انگشتر به یادگار گرفته‌ی خود از شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی را به آقای اسدالله رضازاده‌ی رودسری اهداء کرد.

ابتکار پسندیده ایی که فرهنگ وقف و نیکوکاری را در بستر ایفای نقشی پدرانه از اسدالله رضازاده برای حمایت از زوج‌های جوان تجلی داد. الزامی‌که امروز هم در اولویت کار آقای رضازاده قرار گرفت و روند اقدامات نوعدوستانه‌ی او را تداوم بخشید. این نیکوکار کم نظیر، پیش از این هم، ۲۷ باب مغازه‌ی تجاری خود را همراه با دفتر کارش در رودسر که بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد، به هلال احمر بخشید، چون علاقه‌مند به کار رسالت‌های این جمعیت بود.

آقای اسدالله رضازاده‌ی رودسری در حاشیه‌ی مراسم امروز بر لزوم پیگیری مجدانه‌ی مسئولان اجرایی استان برای صدور مجوز‌های لازم جهت تاسیس داروخانه‌ی هلال احمر در رودسر و ایجاد مرکز ۲۰ تختخوابی دیالیز در این شهرستان تاکید کرد و افزود: تسریع در روند تحقق اهداف پیش بینی شده در این دو بخش، روند ارایه‌ی خدمات درمانی و دارویی لازم را برای نیازمندان و بیماران منطقه‌ی شرق گیلان فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز این اقدام نیکوکارانه‌ی آقای اسدالله رضازاده را که زمینهی بهره مندی از ۲۸ باب مغازه‌ی تجاری ارزشمند را برای هلال احمر گیلان در شهرستان رودسر فراهم کرده، در تاریخ وقف این جمعیت بی سابقه خواند و افزود: تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف این واقف محترم در راستای خدمت سازنده به عموم مردم بکار خواهد گرفت.

هادی سلیمی در همین رابطه از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست روند صدور مجوز‌های لازم برای تاسیس داروخانه‌ی هلال احمر در رودسر را که مرکزی برای تامین و ارایه‌ی دارو‌های کم یاب و نایاب خواهد بود و همچنین راه اندازی هرچه سریعتر مرکز دیالیز ۲۰ تختخوابی این شهرستان خواهد بود، تسریع نمایند.

حجت الاسلام چهری، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان نیز در این مراسم گفت: جشن امروز اقدامی جهت ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه است و با اینکار زمینه‌ی حمایت از جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان فراهم شده است.

وی افزود: برخی از این زوج‌های جوان و همکار هلال احمر که شرایط و رتبه‌های لازم را برای جذب در این سازمان امدادی و خدماتی داشته اند، بکار گرفته شده اند.

فراموش نکنیم احسان و نیکوکاری، رفتاری ست برگرفته از فرهنگ و هویت اصیل ایران اسلامی‌که اشاعه‌ی آن، منشا تحولات سازنده ایی در جامعه‌ی امروز خواهد بود.

گفتنی است در انتهای مراسم با اهدای هدایایی از زوج های جوان هلال‌احمر گیلان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان