شما اینجا هستید

اجتماعی » برگزاری نشست کارگروه مدیریت مصرف انرژی در گیلان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر – وی گفت: باتوجه به تاکیدات شرکت توانیر و  مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور مبنی بر راهبری نشست های مدیریت انرژی در فصل سرد از سوی روابط عمومی استانداری های کشور ، نشست ویژه ای در این زمینه برگزار شد.

لطفی افزود:  در این نشست که با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه انرژی برگزار شد ، راهکارهای مدیریت موثر در مصرف برق و گاز به منظورعبور بی دغدغه از فصل سرما مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی توزیع برق گیلان گفت: اطلاع رسانی محیطی و تدوین محتوای اثربخش متناسب با ظرفیت فضای مجازی ، بهره مندی از ظرفیت آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز استان در جهت تنویر افکار عمومی و برگزاری جشنواره های فرهنگی با مضمون مدیریت مصرف از موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

وی تصریح کرد: در این جلسه حاضران بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه و درگاه های اطلاع رسانی در فضای مجازی، آموزش های بدو تحصیل برای کودکان و نوجوانان ، تولید محتوای هنری با اثر بخشی بالا و نیز اصلاح قوانین نظام مهندسی ساختمان در حوزه انرژی تاکید کردند.

گفتنی است در سومین نشست شورای راهبردی مدیریت انرژی در گیلان علی بهرامیان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان، محمد بینا معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان بهمراه مدیران و نمایندگان روابط عمومی آب منطقه ای، نیروگاه لوشان، شهرداری رشت، فرمانداری رشت، واحد آموزش صنعت آب و برق، برق منطقه ای، شرکت گاز، اداره کل هواشناسی، سازمان صنعت ، معدن و تجارت و آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان