شما اینجا هستید

اجتماعی » برگزاری مراسم اهدای لپ تاپ به دانشجویان نخبه ی نابینا و کم بینای بهزیستی گیلان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در مراسم  اهدای لپ تاپ به دانشجویان نخبه ی نابینا و کمی بینای تحت پوشش بهزیستی گیلان با اشاره به توانایی و نبوغ بالای توانخواهان در رسیدن به موفقیت عنوان کرد: توانخواهان بهزیستی با دارا بودن شرایط جسمانی ویژه، بارها در عرصه های مختلف ثابت کرده اند که با همت و پشتکار فراوان مشکلات را پشت سر میگذراند و سیر صعودی موفقیت را طی میکنند.

وی با بیان اینکه ارزش تلاشهای توانخواهان با وجود داشتن شرایط خاص نزد عموم جامعه بسیار ارزشمند است خاطرنشان کرد: کسب موفقیت و مدارج عالی در زمینه های مختلف زمانی ارزشمندتر می شود که فرد برای رسیدن به آن تلاش و همت مضاعفی داشته باشد که این همت در وجود توانخواهان سختکوش نهادینه شده و قطعا این تلاش ها برای رسیدن به پیروزی  از دیدگاه عموم جامعه بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان ضمن آرزوی موفقیتهای بیشتر و شادکامی برای توانخواهان موفق بهزیستی گیلان به هرکدام از توانخواهان به منظور ارتقای سطح علمی و کمک به پیشرفت در تحصیل یک دستگاه لپ تاپ اهدا کرد.

شایان ذکر است از سوی اداره کل بهزیستی گیلان تعداد سی دستگاه لپ تاپ خریداری و به سایر دانشجویان نخبه ی نابینا و کم بینای استان گیلان اهدا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان