شما اینجا هستید

اجتماعی » برگزاری مراسم آغاز عملیات توسعه صحن امام زاده سید محمد کیاکلایه لنگرود

به گزارش اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان؛ حجت الاسلام «ستار علیزاده» در حاشیه مراسم آغاز عملیات توسعه صحن امام زاده سید محمد کیاکلایه لنگرود با گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران تمرین ولایت مداری در دوران غیبت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان عنوان کرد: آنهایی که از نایب امام زمان در کوفه حمایت نکردند، امام حسین(علیه السلام) را در مقابل طاغوت زمان تنها گذاشتند.

وی گفت: هر اندازه که در زمان نایب امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) ولایتمدار باشیم در دوران ظهور هم به همان میزان ولایت مدار خواهیم بود.

علیزاده، بقاع متبرکه را کانون تربیت فجر آفرینان معرفی کرد و گفت: از دغدغه‌های استانی ما ساخت بنای آستان سید محمد کیاکلایه است.

وی تاکید کرد: امام زاده آقا سید محمد کیاکلایه به جایگاه واقعی خودش نرسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بقاع متبرکه را یادگار ائمه معصومی دانست و ادامه داد: امام زاده محمدکیاکلایه مورد ارادت مردم گیلان و ایران است.

وی اذعان داشت: امام زاده محمد مظلوم است و هماهنگی و همراهی بین مسئولان انجام شده برای ساخت بنای جدید پیرامون این امامزاده، این آستان مقدس را از مظلومیت نجات خواهد داد.

علیزاده در ادامه به عملیات توسعه صحن امام زاده سید محمد کیاکلایه اشاره کرد و گفت: توسعه صحن آستان امام زاده محمد و خواهر ایشان بی بی خاتون، به مساحت سه هزار متر در سه فاز اجرایی خواهد شد.

وی فاز اول را شامل خاکبرداری و بستر سازی اعلام کرد و افزود: در فاز دوم ایجاد سنگفرش در ضلع شمالی و در فاز سوم ایجاد نورپردازی و فضای سبز و امکانات رفاهی و خدماتی برای زائران اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: اجرای این طرح که سه ماه طول می کشد، یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هزینه دارد.

در این مراسم امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم لنگرود در مجلس و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان