شما اینجا هستید

اجتماعی » برگزاری طرح ملی تابان ویژه بانوان امدادگر و نجاتگر به میزبانی جمعیت هلال احمر گیلان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی هلال احمر گیلان ؛ هادی سلیمی ضمن اعلام این خبر گفت: این دوره با هدف سنجش و ارزیابی، آمادگی و توانمندی بانوان تیم های تابان در مواقع بحرانی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: دوره‌های پیش بیمارستانی، حمایت روانی، برپایی اردوگاه و اسکان اضطراری از جمله مواردی است که در دوره توان افزایی برگزار خواهد شد.

سلیمی‌ با بیان اینکه ۱۳۶ نفر در قالب ۳۴ تیم از سراسر کشور در مرکز آموزش های تخصصی چاف لنگرود در حال مهارت افزایی می‌باشند، اضافه کرد: دو تیم ۴ نفره نیز از نجاتگران گیلان در این دوره کشوری حضور دارند.

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان خاطر نشان کرد: اعضای این تیم‌ ها آموزش های تخصصی را گذرانده‌اند و تصریح کرد: در همه حوادث و بحران‌ ها نظیر سیل، زلزله و بلایای طبیعی از ظرفیت این تیم‌ها برای برپایی اسکان اضطراری آسیب‌ دیدگان با عنوان تیم اسکان، توزیع اقلام امدادی، تیم درمانی با عنوان پیش‌ بیمارستانی و تیم حمایت روانی بکارگیری خواهد شد.

گفتنی است ؛ افتتاحیه طرح ملی تابان از یازده آذر ماه با حضور ریاست سازمان امداد و نجات جمعیت کشور ، مدیرعامل هلال‌احمر گیلان ، مدیرکل بحران استانداری ، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان و سایر مدیران ارشد استانی و شهرستانی برگزار گردید .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان