به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، در این جلسه ضمن بررسی شاخصهای عملکرد، به مباحثی بشرح ذیل پرداخته شد :
– توسعه طرحهای مخابراتی براساس اولویت سرمایه گذاری و همچنین برگشت هزینه ها در حداقل زمان ممکن
– هدف گذاری در جهت افزایش دایری برای سرویس های ADSL و VDSL
– برنامه ریزی جهت دریافت و وصول مطالبات از سازمان ها و نهادهای استان
– تبلیغات گسترده در جهت افزایش فروش شماره تلفن های رند بر اساس درجه های الماس ، طلایی و نقره ای
– فعالیت در راستای ثبت مشاغل استان در جهت افزایش درآمدزایی
– استفاده ی بهینه از بودجه در اختیار مدیریت ها و ادارات شهرستانها
– برنامه ریزی در جهت به حداقل رساندن شکایات مردمی
در ادامه مدیر مخابرات منطقه گیلان در این جلسه با مهم دانستن پیگیری مستمر مدیران و کارکنان جهت وصول مطالبات تصریح کرد ؛ تلاش حداکثری جهت وصول مطالبات و افزایش درآمد موجب پیشرفت برنامه های اجرایی منطقه می شود.
مهندس حسنی به تلاش بیش ازپیش همکاران جهت اجرای برنامه های در حال اجرا و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان اشاره کرد و گفت؛ با استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود ضمن فراهم آوردن امکانات و خدمات دائری تلفن و شبکه دیتای خانگی و تجاری جهت رسیدن به شاخصها و اهداف کلان شرکت مخابرات ایران گام برداریم.