شما اینجا هستید

اخبار گیلان » برندگان مسابقه «پوپک قصه گو» در مرحله استانی مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛* سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در این مسابقه کودکان، قصه هایی را که پدر بزرگ یا مادر بزرگ هایشان(یا والدین) برای آن ها با محوریت حفظ محیط زیست و بهداشت خوانده اند را با زبان شیرین کودکانه بازگو و والدین کودکان نیز از بازگویی قصه ها توسط کودکان تصویربرداری کرده و به حوزه معاونت امور جوانان هلال احمر ارسال کردند.

غلامی هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی کودکان با جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ صلح، دوستی و مهرورزی، نشر اهداف بشردوستانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با زبان کودکانه، آشنایی کودکان با کتاب و کتاب خوانی، تکریم بزرگترها و ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر میان کودکان با پدر بزرگ و مادر بزرگ ها و انتقال تجارب آنها عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به معرفی برندگان این مسابقه اظهار داشت: مارال پریدست از فومن، کارن غلامی از لنگرود، یسنا ارجمند آق کند از آستارا، نازنین زینب علیپور از لنگرود، سید محمدرضا میر فرجود از لنگرود، غلامرضا شمسایی از سیاهکل، سوگند برجی از لاهیجان، عسل کاظم زاده از صومعه‌سرا و آریا اکبری از شهرستان آستارا در مرحله استانی دومین مسابقه پوپک قصه‌گو، به عنوان برنده اعلام شد‌‌ند.

غلامی با اشاره به ۳ اثر برگزیده و معرفی به سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور افزود: به ترتیب مارال پریدست، کارن غلامی و یسنا ارجمند آق کند به عنوان سه نفر از برگزیدگان استانی جهت شرکت در مرحله کشوری به سازمان جوانان هلال احمر کشور معرفی شدند.

شایان ذکر است؛ جمعیت هلال احمر استان گیلان ۱۴ هزار و ۳۶ عضو و داوطلب دارد که شاخه آزاد جوانان، غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستایی جوانان جمعیت هلال احمر گیلان را تشکیل می دهند.

 

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان