شما اینجا هستید

آستارا » برق دار شدن مشترکین آسیب دیده از بارش برف در شهرستان آستارا

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، محمدتقی مهدی زاده ، تصریح کرد: این گونه حوادث طبیعی غیرمترقبه در نقاط مختلف جغرافیایی به وقوع می پیوندد و ضروری است در کمترین زمان زمان ممکن برای رفع مشکلات به وجود آمده اقدام شود.
وی ضمن تشکر از صبر و بردباری مشترکین این شرکت که با خاموشی ناخواسته مواجه شده بودند گفت: از دقایق اولیه وقوع این پدیده جوی همکاران و اکیپ های عملیاتی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند و تا تسریعا مناطق مذکور از نعمت روشنایی برق بهره مند شوند.
مهدیزاده تاکید کرد: اکثر قریب به اتفاق مشترکین در مناطق شهری و روستایی آستارا برق دار شده اند و تنها چند انشعابی بر روی فیدر حیران، بعلت مسدود بودن راه های ارتباطی بی برق هستند که پس از بازگشایی راه ها و محورهای مواصلاتی توسط ارگان های ذی ربط، تسریعا نسبت به حل مشکلات آنها نیز اقدام خواهد شد.
این مسوول از زحمات تمامی کارکنان به ویژه اکیپ های عملیاتی تشکر کرد و اعلام کرد: هم چنان نیروهای زحمت کش این شرکت در حالت آماده باش قرار دارند تا درصورت نیاز اقدام سریع و فوری صورت پذیرد و رقم و میزان دقیق خسارات وارده به تاسیسات توزیع برق گیلان پس از برآورد های اولیه اعلام خواهد شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان