شما اینجا هستید

اجتماعی » بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی گیلان معرفی و تجلیل گردیدند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، به دنبال انجام فراخوان بیستمین دوره انتخاب بازنشستگان نمونه این سازمان از ابتدای سالجاری و پس از جمع آوری و بررسی مدارک و مستندات و فرمهای ارائه شده توسط متقاضیان ، بر اساس سهمیه ابلاغی تعداد شش نفر از واجدین شرایط که بالاترین امتیازات در شاخص های تعیین کننده را کسب نموده بودند به عنوان نفرات برتر و بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۱ معرفی و در آئینی با حضور مقامات و مسئولین تجلیل گردیدند .

بر این اساس آقایان محمدرسول سماکچی ، محمدعلی دربندی ، هرمز معیری ، بهزاد صهبا ، مهدی سلیمی و ابراهیم یوسف زاده نفرات منتخب بیستمین دوره انتخاب بازنشستگان نمونه در استان گیلان در سال ۱۴۰۱ بودند .

سابقه بیمه پردازی ، کارآفرینی و ایجاد اشتغال ، ادامه تحصیل ، خلق آثار هنری ، علمی و پژوهشی ، تدریس دانشگاهی ، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و عام المنفعه ، ایثارگری ، موفقیت های تحصیلی ورزشی و علمی فرزندان و … از مهمترین مولفه های اثرگذار در این انتخاب بودند .

آئین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی گیلان همزمان با ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان ، فرماندار شهرستان رشت ، مدیرکل تامین اجتماعی ، مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران و روسای کانونهای بازنشسنگی برگزار شد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان