شما اینجا هستید

اجتماعی » بازدید وزیر کشور از نوار ساحلی در رشت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر احمد وحیدی غروب روزسه شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ در نخستین برنامه از سفر به گیلان با همراهی دکتر عباسی استاندار، دکتر امام پناهی فرماندار رشت، معاونان وزارت کشور و جمعی از مسئولان استانی از ساحل مروارید خزر در رشت بازدید کرد.

وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران، بازدید از سواحل را یکی از اهداف سفر خود به گیلان عنوان کرد و افزود: در این سفر از نزدیک روند ارائه خدمات به مردم در سواحل بررسی می‌شود تا ضمن دسترسی راحت از ایمنی کامل برخوردار باشند.

وی به حضور ناجیان غریق در طرح‌های سالم‌سازی ایجاد شده اشاره و خاطرنشان کرد: حفظ مسائل زیست محیطی در ساحل و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و پرنشاط در جهت ایجاد آرامش گردشگران و مسافران مورد تأکید است.

دکتر وحیدی با اشاره به گفت‌وگو با گردشگران حاضر در سواحل، گفت: بحمدالله عمدتاً از روند خدمات رسانی در ساحل ابراز رضایت داشتند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت پسماند استان‌های شمالی نیز اظهار داشت: پسماند یک مشکل نسبتاً طولانی مدت است که به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته بود و طی ماه‌های اخیر اقدامات مؤثری شکل گرفته است.

وزیر کشور به توجه ویژه استاندار گیلان و مسئولان شهری به موضوع پسماند اشاره و خاطرنشان کرد: گروه‌های مختلفی از سطح ملی، موضوع پسماند گیلان را ارزیابی کردند که اقداماتی در حال انجام است و اهتمام جدی داریم تا وعده‌های داده شده به مردم عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی بخش‌های جدید جداسازی زباله و تبدیل به کمپوست و دفن بهداشتی از اقدامات در حال شکل‌گیری است، گفت: پوشش کامل زباله‌های انباشت شده در سراوان و بازگشت این منطقه به پوشش‌های گیاهی و بهبود روند بهداشتی در دست اقدام است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان