شما اینجا هستید

اجتماعی » بازدید مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد در این بازدید ، با تاکید بر اینکه کار در این آسایشگاه مقدس بوده و در این مکان نور و عطر خدا در وجود انسانهای نیک اندیش و صبوری که برای خدمت به این قشر معلول و سالمند با اراده خستگی ناپذیر تلاش مینمایند پر تلالو و درخشان تر از هرجای دیگر نمایان است افزود : حضور در این آسایشگاه تحولی قلبی و روحی برای بازدیدکنندگان ایجاد نموده و یکایک ما که از نعمت سلامتی برخورداریم موظف هستیم تا در این نهضت خدمت نوع دوستانه برای تعالی بخشیدن به کرامت انسانها سهیم باشیم .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان ، با اشاره به سختی و شرایط خاص کار در این مجموعه اذعان داشت : شاغلین در آسایشگاه افرادی برگزیده با خصلتهای ناب انسانی هستند و خدمت در اینجا بمنزله توفیقی از جانب پروردگار محسوب می گردد .

وی در بازدید از بخشهای مختلف آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت ، با مددجویان در فضایی صمیمانه دیدار و از آنان دلجوئی نمود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در پایان این بازدید ، ضمن ثبت دست نوشته ای در دفتر یادبود آسایشگاه معلولین و سالمندان ، با تقدیم لوح سپاسی از سید علی حسینی مدیرعامل و پرسنل این مجموعه خدمتگزار قدردانی نمود .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان