شما اینجا هستید

اجتماعی » بازدید رییس کل دادگستری گیلان از دو طرح معطل مانده پل امید و کمربندی شهرستان تالش

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مدیران ارشد قضایی از دو طرح معطل مانده  پل امید و کمربندی تالش در شهرستان تالش بازدید نموده و در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در آستانه ماه محرم با اشاره به بیان امام حسین علیه اسلام که مرگ را بر زندگی ننگین و ذلت بار ترجیح دادند گفت: شیعیان و محبان سالار شهیدان نیز با تاسی به این امام بزرگوار باید ننگ ها  و به عبارتی معصیت ها را از زندگی دور کنند تا عنایت خدا در زندگی آنان جاری بوده و در مسیر سعادتمندی قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با طرح های هادی سلیقه ای و رانتی مخالف است تصریح کرد: تاکنون هیچ انتظامی به طرح های هادی داده نشده است و برخی به بهانه بردن طرح هادی به مناطق ییلاقی به دنبال بستری برای سودجویی و طمع ورزی خود هستند و هدف آنان نابودی طبیعت و به دست آوردن سودهای هنگفت است.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به طرح ناتمام پل امید و ناشایستگی مسئولان در تکمیل این پل اظهار داشت: تعلل در این پروژه زیبنده شهرستان تالش نبوده و دستگاه قضایی از این پس پیگیر مراحل اتمام این پل بوده و بر مراحل پیشرفت آن نظارت خواهد کرد.

وی با تاکید بر همکاری و همدلی بین مدیران و مسئولان اذعان داشت: صمیمیت و تلاش مضاعف  مجریان و مسئولان به نفع مردم بوده و موجب پیشبرد و حل مشکلات آنان خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی مشکل زباله در استان را معضلی اساسی خواند و افزود:  علی رغم پیگیری های دستگاه قضایی، کارشناسان و مسئولان در خصوص جانمایی مکان مناسب برای دپوی زباله در شهرستان تالش اقدامی انجام نداده اند.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان که در این بازدید حضور داشت با اشاره به اینکه پروژه پل امید و همچنین کمربندی شهرستان تالش نزدیک به دو دهه است که به سرانجام نرسیده است اظهار داشت: غفلت و تعلل پیمانکار در طرح پل امید و مسیرگشایی و تملک زمین در طرح کمربندی از علل تاخیر این دو پروژه شهرستان تالش است.

وی با بیان اینکه ماحصل تاخیراین دو طرح، نارضایتی مردم و خسارت و حیف و میل بیت المال بوده است تصریح کرد: ریاست دادگستری استان گیلان دستورات لازم در خصوص پیگیری این دو پروژه را به دادستان این شهرستان صادر نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان