شما اینجا هستید

اخبار گیلان » اندیشه شهیدان رجایی و باهنر خدمت به مردم فارغ از پست و مقام بود

به گزارش ایثار گیلان ، عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان لاهیجان ضمن نکوداشت یاد وخاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجائی وباهنر گفت: هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب ، شهید رجایی و شهید باهنر است که فارغ از توجه به پست و مقام به خدمت برای مردم می اندیشیدند. وی افزود : درس بزرگ این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت ، حضور مؤثر و انقلابی و جهادی در تمامی صحنه ها، دوشادوش مردم بود که باید این سیره ارزشمند در سرلوحه کار همه کارمندان قرار گیرد.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اینکه  خدمت به بهترین اقشار جامعه موهبتی ایست از جانب خداوند که نصیب کارکنان بنیاد شده است اظهار داشت: باید در تمامی رده های مسئولیتی تلاش نماییم ، از فرصتی که برای خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران در اختیار داریم به بهترین شکل استفاده نماییم.
پاکاری با بیان اینکه شهرستان لاهیجان سومین شهرستان استان از لحاظ بیشترین نرخ ایثارگری می باشد گفت :  با عنایت به اینکه ۸% از ایثارگران این استان در شهرستان لاهیجان سکونت دارند وبه لحاظ حساسیت وپیگیری مشکلات حوزه ایثارگران با معرفی وانتصاب آقای ابراهیم ولایت که خود نیز از قشر معزز ایثارگری می باشد و  و تجربیات مدیریتی موفقی دارد،  امیدواریم بتوانیم تا حد توان وظایف خود را به انجام برسانیم.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه شایسته سالاری ، تعهد و تجربه در انتخاب مدیران ا ز مهم ترین ارکان تصمیم گیری می باشد،  اظهار داشت : نفس تغییر وتحول خوب است بویژه اگر نیت انسان  نیت سازمانی وخالصانه والهی باشد که شاهد تغییر وتحولات عظیم در مجموعه کاری خواهیم بود که این تحولات منشا خیرات،برکات،تحول وپویایی در سازمان می شود.
گفتنی ایست مراسم تکریم و معارفه در فرمانداری شهرستان لاهیجان با  حضور محمودی فرماندار  این شهرستان نیز برگزار شد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمد رضا شمسی پور ، ابراهیم ولایت به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان لاهیجان معرفی شد.
اندیشه شهیدان رجایی و باهنر خدمت به مردم فارغ از پست و مقام بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان