شما اینجا هستید

اخبار گیلان » اختتامیه چهارمین جشنواره مجسمه های درختی در عمارت کلاه فرنگی واقع در پارک شهر رشت برگزار شد.

به گزارش  اقتصاد خزر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم ایجاد مقدمات برگزاری این جشنواره به صورت ملی در شورای ششم را مورد انتظار خواند و خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین جشنواره هایی می توانیم آثار ارزشمند برای مردم به یادگار بگذاریم.

 علیرضا قانع رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت هدف از برگزاری این جشنواره را تولید آثار فاخر و همراهی و همگامی هنرمندان با مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: با اعتمادسازی و افزایش ارتباطات و همکاری ها میان هنرمندان و مدیریت شهری می توان آثار ارزشمند و فاخر بر جای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مجسمه های چوبی می تواند منجر به برندسازی برای رشت شود اظهار کرد: با برگزاری چنین جشنواره هایی در راستای تحقق برند سازی شهر رشت، فرصت مشارکت حداکثری شهروندان و هنرمندان به منظور کشف استعدادهای جدید و بروز خلاقیت های شهروندی در زمینه های فرهنگی و هنری و همچنین توسعه گردشگری مهیا خواهد شد.

قانع اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم جشنواره مجسمه های درختی را سال های آینده در سطح منطقه ای و ملی برگزار کنیم.

شایان ذکر است، جشنواره مجسمه های درختی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت از ۳۰ تیر ماه به مدت ده روز در عمارت کلاه فرنگی برگزار شد و در مراسم اختتامیه آن از جمعی از هنرمندان برجسته مجسمه ساز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان